Dźwig towarowy

z maszynownią górną

  • Budynek przemysłowy, górna maszynownia
  • Q=6200kg, 81 osób, olinowanie 4:1
  • H=25,2m, 5 przystanków, prędkość 0,63m/s
  • podszybie 1,8m, nadszybie 5m
  • Dojścia strona A: 0,1,2,3,4
  • Kabina 2705 x 3700 x 2900mm
  • Drzwi Pegasus, 6-panelowe 2600 x 2800mm, 62/C
  • Próg specjalny stalowy T100, napęd SUPRA

Zakres dostawy w pakiecie modernizacyjnym EN81-1:

  • Wciągarka bezreduktorowa Wittur model WSG-21.3
  • Podstawa wciągarki, wsporniki prowadnic, słupki, osłony…
  • Ogranicznik PFB z obciążką
  • Rama kabinowa WCS60 z chwytaczem SGB03 Duplex
  • Kabina towarowa z klatką, producent z Polski
  • Drzwi kabinowe i przystankowe Pegasus z napędem Supra
  • Przeciwwaga z obciążeniem
  • Sterowanie Kolmorgen z COP i LOP
  • Prowadnice, łączniki, łapki, liny, zawiesia, zderzaki, inne

Parametry techniczne

  • Q=6200kg, 81 os., olin. 4:1
  • H=25,2m, 5 przystanków,
  • podszybie 1,8m, nad. 5m
  • Dojścia strona A: 0,1,2,3,4
  • Kabina 2705x3700x2900mm

Akcesoria i składowe

WCW 60 przeciwwaga

  • Olinowanie 4:1
  • F maks. 14000kg
  • Prędkość 7,0 m/s

WSG-21.3 bezreduktorowa

  • Udźwig 2,000...3,000 kg (2:1)
  • Prędkość 1.0 to 5.0 m/s (2:1)
  • Dyrektywa Dźwigowa i normy EN
  • Certyfikat badania typu EC

LK 315 PFB

  • EN81-20/50
  • Pręd. nom. 2,81m/s

WCS 60 rama kabiny

  • Udźwig maks. 6.000 kg
  • F maks. 17000kg
  • Prędkość 2,0 m/s

Drzwi PEGASUS

SGB03 DUPLEX

  • F maks. 15385kg (m/d)
  • Prędkość 3,5 m/s

Parametry

  • Wzmocnione prowadnice
  • Dodatkowy punkt mocowania mechanizmu
  • Wzmocnione panele
  • Blacha mechanizmu i wózków grubości 4mm
  • Napęd MIDI & SUPRA
  • Rolki górne średnicy ø88mm
  • Łożyskowane rolki rygli
  • Specjalny materiał rolek
  • Wzmocnione wieszaki paneli

Utrudnienia dla instalatora

  • Budynek przemysłowy, bardzo nietypowe oczekiwania
  • Duże elementy i dużej masie – utrudnione przenoszenie, konieczny dźwig
  • Montaż w ścianach szybu pozwalający na zwiększone obciążenie
  • Uruchomienie sterowanie i dostrojenie wszystkich ustawień

Utrudnienia

  • Dobranie podzespołów spełniających kryteria przetargu i parametry techniczne
  • Brak podchwytów pomimo ładunków o dużej masie
  • Wymagana odpowiednia wciągarka ze specjalnym hamulcem i odpowiednia cierność
  • Rezygnacja z jednego dojścia w trakcie projektu
  • Wymagania odnoście koloru elementów konstrukcyjnych
  • Szacowanie masy podzespołów – utrudniona ocena, brak dokładnych danych
  • Duże gabaryty transportowanych elementów
  • Pozycjonowanie ładunku w kabinie przy załadunku wózkiem widłowym
  • Bardzo duże zapylenie (osłony i szczelność), intensywne użytkowanie i duże ładunki

Udało się osiągnąć

Pomimo dużych gabarytów dokładny montaż dzięki dużemu doświadczeniu instalatora
Projekt spełniający przedstawione wymagania

Projekt zrealizowała firma Spel-Rem z Wrocławia. Gratulujemy!
Dziękujemy za bardzo pozytywną współpracę i udostepnienie zdjęć.